1 – Tiltræk potentielle kunder
Med den rigtige hjemmeside og SEO-tilgang, kan det hjælpe med at drive salget. Har du nogensinde gjort hjemmearbejdet for at se, hvor meget handling en bestemt søgeordssætning får? Vi anbefaler stærkt, at du gør det. Folk søger måske efter din branche, din konkurrent, råd eller om bestemte problemer… og du kan drive trafik til din løsning ved at skabe svar på disse forespørgsler på dit websted.
Det er ikke let at få webstedsindhold til at rangere for hvert søgeord, du målretter mod, men det første skridt er at skabe dette indhold og besvare de spørgsmål, som folk måske undrer sig over. Ved du, hvad der sker, når du er den højest rangerede virksomhed i din branche og område? Du har tendens til at få flere potentielle kunder.
2 – Styrk dit omdømme
Internettet giver virksomheder værktøjerne til at tjene deres henvisninger til alle, der forespørger på internettet. En anmeldelse er et fantastisk aktiv for en virksomhed. Det er i bund og grund en henvisning eller vidnesbyrd, der vil blive serveret til alle, der søger på det helt rigtige tidspunkt.
Når en virksomhed investerer i omdømmestyring og tager de små skridt for at få anmeldelser på længere sigt, vil de opdage, at deres virksomhed kan lukke flere tilbud og har øget trafik fra Google og Bing Local snippets. Intet er mere nyttigt end kortfattede, autentiske anmeldelser og udtalelser.
3 – Hav virtuelle samtaler
Det er ikke meningen, at det skal være en dum ting – det er værdifuldt. Din tilstedeværelse på nettet bør styre fortællingen om din sfære. Du kan formidle din virksomheds værdier, differentiatorer og endda dine meninger til det offentlige. Se – dette handler om at formidle dine kernekompetencer, din tilgang og dine virksomhedsværdier til potentielle kunder og medarbejdere.
4 – Tiltræk fantastiske medarbejdere
Din virksomhed bør bruge destinationssider med søgeordsoptimering til at poste jobåbninger og markedsføre dig selv til de rigtige kredse. Fantastiske virksomheder er bygget af fantastiske mennesker – dit websted skal tjene som en tiltrækkende faktor for de højkaliber folk. Ligesom pointen med at have online samtaler, kan dit websted tjene som honning til at tiltrække de typer folk, du ønsker at ansætte. Selvom du ikke kan tiltrække potentielle teammedlemmer med dit websted, vil online tilstedeværelsen formidle, hvem du er og forhåbentlig hjælpe de rigtige mennesker til at komme i kontakt med dig.
5 – Fremvis dit arbejde
En af de vigtigste funktioner på en håndværker hjemmeside er at fremvise det gode arbejde, du laver. Byggefirmaer har et stort problem i, at de laver virkelig pæne ting, men de færreste får oplevet, hvordan det er. Uanset om du vil vise før og efter dine byggeprojekter, fremvise din udstyrsoperatørs færdigheder eller bare vise billeder af de smukke hjem, du har bygget – så skal du bruge din hjemmeside til at fremvise dit arbejde.
6 – Formidl dine værdier og tilgang
Hvorfor er du anderledes? Hvad er din unikke tilgang? Hvorfor er du i stand til at præstere bedre end dine konkurrenter? Hvorfor skal folk vælge dig? En professionel hjemmeside og online tilstedeværelse bør klart besvare disse spørgsmål. Hvis det gør det, vil du opdage, at kunderne er mere tilbøjelige til at stille op med intentionen om at arbejde sammen med dig. Hvorfor? Fordi forbrugerne er meget mere sikre på virksomheder, at de føler, at de kender og forstår.
Hvad er den bedste hjemmeside for byggefirmaer?
En fantastisk hjemmeside kommer fra et fantastisk design, fremragende copywriting og sætte tillidssignaler, hvor de skal være, for at få folk til faktisk at vælge dig.